Mar 20, 2010

kenapa perlu sebarkan? fikir sendiri kan sudah cukup..

pelik~
kenapa bila ada perbincangan yg boleh dikatakan peribadi,
disebarkan kat org lain yg tak tau apa-apa
simpan sendiri apa salahnya?

zaman skrg ni dah macam-macam sistem telekomunikasi, mcm facebook, myspace
tak salah kalau nak sebarkan apa yang patut kat kawan-kawan, kenalan-kenalan,
mintak pendapat

'tapi tak semua'

kalau nak berbincang, mengutuk ke..
mengutuk la kat tempat-tempat tersorok
seperti contoh : HANTAR KAT INBOX

ni tidak..

post dekat wall..
yang bagi komen lak = orang yang tak tau apa-apa(nothing)


KOMEN LAH..KOMEN LAH..
komen kemain lagi..
lagi-lagi kemain komen..
komen! komen! komen! (menengking)

ok, maaf diatas ketelanjuran aku
haha~

oh! by the way rawr!

kalau ada mslh peribadi tu elok la kalau tak dicampur adukkan kat dalam facebook opps!

ada banyak kaedah lagi nak lepas kan semua tu..
contohnya : pegi bunuh diri ke..minum air soya basi ke..telan mentol lampu ke..buat surat pmohonan jadi banduan ke!

huh! phew!

haih!

kesimpulannya, masalah kita is masalah kita, aib orang kita kena jaga

terimalah serangkap pantun:

buah mengkudu menari-nari,
...
...
lu pikirlah sendiri~







2 comments:

husnaizad said...

saya sgt suke pantu anda...hahaha..br tau buah menkudu pandai menari..hahaha

LolipOp cOmel said...

betOl tu!. . .
sgt2 setuju!

Post a Comment