Mar 6, 2010

malam yang superb

malam ni..

aku ada buat 2 perjanjian

1) mkn malam dgn kekasih
2)mkn malam dgn anas...die blanja..duit ptptn baru masuk

awal hari ni aku plan nk pegi site kat ipoh raya, dgn harapan dpt la ukur bangunan giatmara, ruang jalan kaki, jenis pintu yg bangunan tu guna..

ok, silap. aku bukan nk cerita hal ni..dah lari dari tajuk

malam tadi aku keluar dgn ana (kekasih jantungku..wink~)
pegi gerbang malam, makan kat food court taman kanak2

xde ape yg lagi tenang mlainkan tgk muka ana

'i'll never let you go if you're promise not to fade away'

sembang2 walaupun skejap, rs mcm puas..
ada kat depan mata, tp rs rindu ttp ada

tq...tq...tq...

tq for everything..

lpas jumpa ana..aku terus pegi kfc pekan
jmpa dgn bdk2 umah...
1)buchan
2)sham si cina bukit
3)fezree
4)arol gomez
5)arip ustaz
6)anas 'spiderman jahat'

anas blanja mkn..perut yg kenyang jadi lapar blk
blasah snack plate spicy punya..pdn muka..nk aku mkn sgt

lpas mkn diorg pegi buat lawatan gi umah placur kat sbelah kfc..
aku tgk je..tgk pn xde slera..(muntah hijau)

tq kalian sbb buat malam aku ada sinar..
tq sbb buat aku boleh senyum balik

tq...tq...tq...
tq kwn2..tq ana..

tq sbb belanja..

tq!


1 comments:

h u S n A ZzZz said...

ana?
yang lame takde dh eyh~
tape2.
just be happy with sape2 sekalipun k.

Post a Comment