Dec 27, 2009

8 jam bersama setan

actually, bkn setan.. tp kawan..kawan 1 rumah sewa masa kolej dulu..

tp disebabkan perangai diorang lebih kurang sama mcm setan(dikhuatiri lebih teruk dari setan)
so..setan la..8 jam bersama setan..hehe..

kenapa 8 jam bersama setan?
sebab 8 jam aku lepak dengan mereka2.
jumlah setan2 ni semua 4 orang, masuk aku 5 orang la

sejak raya aidilfitri lepas last aku jumpa diorang, so semalam deal la pukul 2 nak jumpa.
motif nak jumpa mandi swimming pool kat bukit cerakah, shah alam..
baju semua dah pack masuk dalam beg, tapi lupa bawak towel..ah..blasah je

sebelum jumpa diorang aku kena pegi kenduri kawan abah kat bukit belacan ampang,
ala yang penyanyi hayati tasrip tu, kenal tak? xkenal kan? die xla femes pun..
aku pun xtau lak die penyanyi dulu..hehe..

so nak jadikan cerita, pengantin lambat sampai, abah aku ni nak la sangat tgk anak diorang bsanding, mane tak nye..sekali 2 anak die bsanding sekali..tgk2 2.30 petang xsampai2 lagi..
dalam hati ni dok sumpah seranah dah..dah lambat nk jumpa setan2!

pujuk punya pujuk abah pun cakap xpayah la tunggu..so..kitorang pun balik..
aku bawak keta xingat dunia yang fana ni dah time tu..even time tu hujan lebat gile
sampai wiper aku tpaksa guna yg paling laju punya! tu pun xnampak jalan!

sampai je shah alam, setan2 dah perli aku..
so dgn hujan2 tu kitorang pun pegi la bukit cerakah dgn harapan dapat mandi sama2..
sampai2 je ade la brader guard tu cakap............'dah tutup la dik, nah ambik pamphlate ni buat kenangan'

aku pun tgk pamphlate tu dengan hati yg ala2 awan yg terpilu...
ianya btulis :

buka : 7 pagi
tutup : 4.30 petang

aku tgk jam...............................4.46 minit 34 saat petang

setan2 pun merajuk

aku pujuk diorang main boling kat ole2 shah alam..
diorang terpedaya n lupakan kisah2 bukit cerakah tadi..
n malam tu gak kami2 ni pegi bukit raja, klang tgk avatar..
not bad la..
best gak, dah lama xgelak macam setan dengan diorang

muahaha!!

so..lengkap la 8 jam bersama setans

2 comments:

Cahaya Yang Riang Gembira said...

Hahahaha.. Setan sgt ke? Aiyooo.. Tapi pak guard tu mmg sempoi laa.. Muahahaha.. Padan muka korang tak dpat mandi.. Hehehe.. ;p

~ knal gak laa hayati tasrip tu.. popular kjap laa.. kjap jek.. hee..

ahmad fais ishak said...

lebih kurang mcm setan gak la prangai diorg..
hehe..

Post a Comment