Dec 25, 2009

good bye bayu beach resort!

balik2 je dari pd aku terus bukak laptop, cucok broadband, n...on9.
sampai skrg pening kpala aku xhilang, brapa puluh kali tertelan air swimming pool kat bayu beach,

seperti yg dijangkakan mmg best berjalaning dgn famili walaupun ade insiden aku aku xbrapa nk suka,

xpe la..mention benda2 yg suka sudah lah..hahah

3 bulan terperap buat design tp semalam aku mengalami kejutan budaya,
sebelum ni tension gile, tibe2 semalam aku bantai gelak dgn adik aku time naik donat(fungsi sama mcm banana boat, tp bole naik 2-3 org je n lebih extreme!)

turun je dr bendalah tu masing2 muka mcm zombi
adik aku lg la..turun2 je terus tenggelam xtimbul2..die ingat air cetek! jadi ikan masin la die smlm, telan air laut byk sgt

malam lak aku keluar makan bdua je dengan abah, ibu dgn adik nk tengok cite korea kat 8tv, sgt2 membosankan malam tadi, nasib baik dpt pekena roti canai yg org melayu buat, slama ni asik mamak, mamak, mamak..dh la roti canai panaskan balik.

ni adek aku..ramai org suruh kirim salam, tp aku xsampaikan pun





hahah! time ni dah boring


sekian,

0 comments:

Post a Comment