Dec 30, 2009

aku xpnah rasa secuak ni!

arghh!!! esok result kua! mcm mana ni..mcm mana ni..

what to do! what to do!!!

nk tido xboleh, makan xde slera, mandi pun xmacam mandi

ape mau buat..ape mau buat..

doa dah abis doa dah..

walaupun 5 je subjek, tapi cuak die lebih dari masa amik sijil kat kolej dulu..


doakan aku layak utk lepas foundation yea kawan2!!

5 comments:

Farhana said...

Fais.. Cuak ek? Huhu.. Takpe takpe.. Tarik napas lepas.. Hehehe.. Sure boleh punye.. All the best.. ;)

rhapsody LiN said...

lo... ada gak geng gue kat cini. sama la kita.. esk pon result lin kua. mintak2 result ok utk foundation nie. huhu.. x harap tinggi2. janji lulus je. nak masuk degree. waa....cuak giler!!
hari nie siap puasa tau sbb x lalu makan. giler cuak la. :p

"what to do! what to do!!!

nk tido xboleh, makan xde slera, mandi pun xmacam mandi

ape mau buat..ape mau buat..

doa dah abis doa dah..

walaupun 4 je subjek, tapi cuak die lebih dari masa amik SPM dulu.."

**statement yg sama mcm lin rasa skrg! gosh!**

SuRayA^i. said...

eh, poli ungku omar.
ipoh kah?

gudlak!~

z i e s y a said...

kamu boleh!

Afzainizam said...

Selamat Datang Tahun Baru
.dari kami warga
http://firestartingautomobil.blogspot.com/

... Azam baru...

kehidupan menempuh alam dunia
Menghabiskan waktu yang tidak lama
Usia bertambah senja tanpa terasa
Semakin dekat akhir tahun, menjelang tiba
Akhir tahun sebagai sarana evaluasi
Melihat kualitas hidup dari sisi diri
Menjadi kualitas pribadi yang mandiri
Untuk mencapai prestasi yang hakiki
Era baru datang menyongsong
Persiapkan diri jangan sampai kosong
Jangan mimpidi siang hari
Patah tumbuh hilang berganti
Semangat bersimpuh tanpa henti
Untuk hidup yang lebih baik & hakiki
Perjuangan hidup terus disokong
selamat datang tahun 2010
Selamat maju jaya....

Kepada anda semua kami ucapkan
selamat pada kedatangan tahun baru dengan azam baru…

Post a Comment