Dec 23, 2009

air terjun chepor

2 ari lpas portfolio kitorg semua releasekan tension dlm kepala ni g main terjun2 kat chepor..
wahhaha..
dengan bantuan kwn 1 klas, jue. kitorg parking kat port baek punya,

bile dh sampai, tanpa segan silu dan pnuh yakinnye aku pn masuk dlm air..elok la..panas2 trus masuk air sejuk, cramp otak aku.

lebih kurang 3-4 aksi terjun menerjun yg aku dah buat ari tu
dan xkurang dari 20x aku minum air sungai tu sbb ade part yg dlm, kaki xcecah tanah

yg penting rs best bile duduk kat bawah air terjun, rasa xpayah dah beli kerusi osim
jimat duit

antara terjunan maut beregu 'terbaik' yg dilakukan aku dan membe


ada part korg tpaksa rotatekan kpala sbb video ni mmg utk menguji tindakan reflek pd bahagian leher


nasib baik budak ppuan kelas ada, klu x kebanyakan kitorang kebulur
diorg la yg pack sandwich, bihun, air mineral, snack, chewing gum, mentos etc
bdk laki bawak baju salin je..hahah

balik dari air terjun tu singgah mamak syed
time tu kpala aku dah bpusing dah, mane x nye, air masuk telinga xboleh keluar..
aku biarkan je la die bsemadi dlm telinga ni..sapa srh xnk keluar

sampai je umah, en reza lak suruh dtg poli tolong die wat keje..
dgn kpala berat aku pegi dgn si arip
dpt la jimat duit mlm tu die blanja

blk2 umah je, mandi, bentang tilam....
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

bdk umah lak bole bantai amik video aku tgh tido mlm tu..hampeh

0 comments:

Post a Comment